Teknoloji

Promosyonlarınız İçin Doğru Ajansı Seçmek Önemlidir

Günümüz pazarlama kanallarının artık dijital medyanın ön sıralarda yer aldığını belirten Aldenard Dijital Medya & Reklam Ajansı Kurucusu Anıl Gündoğan, deneyimli ve şeffaf hizmet sağlayıcıların tercih edilmesi gerektiğini belirtti.

Gelişen teknoloji ile birlikte insanların alışkanlıklarının da değiştiğini, sosyal medya ve dijital medyanın ön plana çıktığını kaydeden Gündoğan, dijital medya ajanslarının da bu kanalları etkin bir şekilde kullanarak hizmet ürettiklerini kaydetti.

Bu kanalların aynı zamanda markalar için de bir gelir kapısı oluşturduğunu belirten Anıl Gündoğan, “Markalar işlerini veya hizmetlerini bu kanallarda dijital pazarlama yoluyla pazarlar ve buradan satış ve kar elde eder. Özellikle günümüzde her internet kullanıcısı tarafından yaygın olarak kullanılan Google arama motorunda bir arama ağı türü olarak pek çok reklamla karşılaşmaktayız. Bu reklamlar bir google hizmeti olsa da markaların daha fazla satış ve bilinirlik kazanması için ajanslar olarak bu reklam hizmetlerini profesyonel olarak marka-müşterilerine sunuyoruz. Ancak burada bölümümüzün prestijini zedeleyen çok sayıda kalitesiz hizmetle karşılaşıyoruz.”

İşin Uzmanını Tercih Edin

Gündoğan, “Bugün reklamınızın Google’da yayınlanması için tıklama başı maliyet dediğimiz hesaplama üzerinden Google’a reklam ücreti ödeniyor. Kişi kendi reklamını yapabiliyorsa kartını Google reklam paneline bağlayabilir ve bu ücreti direk Google’a ödeyebilir. Müşteri kendi reklamını verme durumuna girer girmez verimlilik sorunu yaşamakta ve gereğinden fazla ödeme yapabilmektedir. Bu nedenle uzmanlaşmış ajanslar tercih edilmektedir. Elbette acentelerin burada bir hizmet bedeli var. Ancak birçok acente, hizmet bedeli dışında müşteriden vücut komitesi olarak ek ücret talep etmektedir. Tabii müşteri tarafı bu bilinmeyen heyetlerden haberdar olmadığı için haksız bir avantaj ortaya çıkıyor.”

Doğru Ajansı Seçmek Önemlidir

Dijital ortamda etkin ve doğru bütçeler harcamak için şirketlerin daha bilinçli hareket etmesi gerektiğine dikkat çeken Anıl Gündoğan, şu bilgileri verdi: “Örnek vermek gerekirse; Müşteri ajansa hizmet bedeli + reklam ücreti olarak 10 bin TL ödüyor ve bu miktarın harcanmasını istiyor. Çalıştığı ajans ise burada kullanılan orta panel aracılığıyla müşteriye reklam için 10 bin TL harcandığını gösteriyor. Meğer bu işin vergileri vs. esas alındığında 7-8 bin TL şeffaf bir şekilde en uygun şekilde harcanması gerekirken 2-3 bin TL harcanıyor ve farklı fiyatlar gösteriliyor. Acentenin kendi paneli üzerinden müşteriye. Öte yandan müşteri bunu hiç fark etmez ve bir süre sonra sonuç alamayınca ajansla çalışmaya son verir. Ya da tesadüfen bozulduğunu anlıyor ve tekrar ajansla çalışmaya başlıyor. Bu tür çalışmalar müşterinin acentelere ve şubemize olan güvenini de azaltmaktadır. Burada hizmet almak isteyen markalara tavsiyem; ajansların bilinmeyen komite ile haksız avantaj elde etmesinin önüne geçilmesi, çalışılacak acentenin orta panel kullanmasının sağlanması ve reklama harcanacak ücretlerin doğrudan kredi kartlarından çekilmesinin sağlanması. Bu sayede ajansa ödenen hizmet bedeli ve Google reklamlarına giden harcamalar daha net ölçülebilecek.” Gündoğan, 9 yıldır hizmet verdikleri dijital medya departmanında herhangi bir ara panel kullanmadan müşterileri için şeffaf çalışma prensibiyle çalışmalarına devam ettiklerini sözlerine ekledi. (BSHA)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Türk türbanlı eskort istanbul kızlar
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort